Plajon on joulukuun jälkeen tapahtunut.
Leevi käväs Lohjalla sivuerkkarissa ja sai ihan hyvän arvostelun ja oli eh
Ryhmäkilpailussa Leevi ja siskonsa Tinka pärjäsivät hienosti kolmanneksi pariksi. Hienot palkinnot ja isot ruurukkeet :)
Sitten olemme muuttaneet Lahdesta Järvenpäähän.
Tällä hetkellä hakusessa on koirakavereita, joitten kanssa olis kiva telmiä ja kirmata.
Leevi ja Jukka ovat lähdössä perjantaina reissuu Itä- Suomeen Kolille.. Hiihtolomalle.
Rentoa meinikiä luvassa ja mukavaa puuhastelua.
Kommentit