Tänää oltiin ensimmäistäkertaa pentukursilla Renkomäkihallissa.

Minun lisäkseni oli 5 muuta villikkoa. :D Kaikki eri rotuisia!

Hauskaa oli vaikka aluksi kaverit kiinnostivatkin emäntääni enemmän.

Lopussa aloinkin hoksata jutun idean :D