Tänää oltiin ensimmäistäkertaa pentukursilla Renkomäkihallissa.
Minun lisäkseni oli 5 muuta villikkoa. :D Kaikki eri rotuisia!
Hauskaa oli vaikka aluksi kaverit kiinnostivatkin emäntääni enemmän.
Lopussa aloinkin hoksata jutun idean :D

sunnuntai, 10. tammikuu 2010
Tänää oltiin ensimmäistäkertaa pentukursilla Renkomäkihallissa.
Minun lisäkseni oli 5 muuta villikkoa. :D Kaikki eri rotuisia!
Hauskaa oli vaikka aluksi kaverit kiinnostivatkin emäntääni enemmän.
Lopussa aloinkin hoksata jutun idean :D

Olen pitkäkarvainen tricolour Collie nimeltä:
Merry Moonray's King Of Swing
Kavereiden kesken LEEVI
Kommentit